Wednesday, July 31, 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ irene-rap!!

1.ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ...
Γεια σας,Με λένε Ειρήνη,Είμαι 14 και μένω στην όμορφη Πάρο,μου αρέσει να παίζω βόλεϋ,και να πηγαίνω βόλτες με τους φίλους μου!:)
2.ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ STARDOLL?
Έψαχνα για κοριτσίστικα παιχνίδια και μια μέρα μπήκα,και έφτιαξα ένα λογαριασμό,έμπαινα λίγες φορές και δεν είχα φίλους εκεί,ούτε και ασχολήθηκα ιδιαίτερα με το stardoll αρχικά..μετά άρχισα να μπαίνω περισσότερο και να ασχολούμαι,να κάνω νέους φίλους,να φτιάχνομαι και να ενδιαφέρομαι για την ντολ μου,και έτσι έγινα σούπερσταρ και από τότε έχω κολλήσει εντελώς!! :Ρ
3.ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΙΖΕΙΣ STARDOLL?
Παίζω εδώ και περίπου 3 χρόνια,απλά είχα μια άλλη ντολ την πρώτη φορά π έπαιξα,που δεν την θυμάμαι καν,και πριν 2 χρονιά έφτιαξα αυτή!
4.ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΥΦΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ STARDOLL?
Εεεμ,κάποιες φόρες,θα σας φανεί αστείο,άλλα στα πάρτυ και στο τσατ μιλάω με πάρα πολλά άτομα και ζητάνε τη γνώμη μου για διάφορα θέματα,και νιώθω σαν να έχω γίνει ξαφνικά ο ψυχολόγος του stardoll..τώρα κάποιο άλλο ταλέντο δεν ξέρω αν έχω,εσείς θα το βρείτε! :Ρ
5.ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΟΥ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ STARDOLL?
Μιλάω με πολλούς φίλους και φίλες,πάμε σε πάρτι και τριγυρίζω γενικά,βλέπω τα νέα,μπαίνω σε διαγωνισμούς,βοηθάω φίλες μου όταν τρέχουν και άλλα πολλά!
6.ΕΧΕΙΣ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ COVERGIRL H NATIONAL COVERGIRL?
Όχι,ούτε έχω βγει,ούτε έχω προσπαθήσει μέχρι σήμερα..Δοκίμασα να τρέξω σήμερα και η αλήθεια είναι ότι έχω κουράσει πολύ κόσμο με τα μηνύματα μου,άλλα δυστυχώς δεν γίνετε αλλιώς,αφού έχω και πολύ καλούς ανταγωνιστές χρειάζεται η βοήθεια όλων,και αν δεν βγω,δεν πειράζει θα είναι λογικό,με τόσο κάλους ανταγωνιστές! ;)
7.ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ SS ΚΑΙ ΝΟΝ SS
Εεμ,δεν ξέρω..εμένα μου φαίνονται ίδιοι όλοι,δεν αλλάζει κάτι στον χαρακτήρα,ίσως στην εμφάνιση λίγο..άλλα με χαροποιεί πολύ όταν βλέπω άτομα που δεν είναι superstars να είναι πιο όμορφοι και από κάποιους superstars,αυτό μου δείχνει ότι δεν χρειάζονται πάντα τα λεφτά για να δημιουργίσεις,και μας βάζουν τα γυαλιά!
8.TI ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ STARDOLL?
Όπως είπα και πριν,μου αρέσει να βλέπω άτομα να δημιουργούν και να κάνουν με κάθε τρόπο την ντολ τους ξεχωριστή..Το πιο σημαντικό για εμένα στο stardoll είναι ότι σου δίνει την ευκαιρία να δημιουργίσεις,κάτι που συνήθως δεν προσφέρει το ίντερνετ..Αυτό που δεν μου αρέσει,δεν θα πω ότι είναι οι ψεύτικες ντολς,αλλά όταν κάποιες ντολλς μιλάνε άσχημα στις άλλες και τις μιωνουν και δεν τις σέβονται..ξέρω πως ο καθένας έχει τις ώρες του και τα προβλήματα του,και ίσως να έχω μιλήσει και εγώ απότομα λίγες φορές αλλά πάντα σέβομαι και πότε δεν μιωνω ή βρίζω κάποιον,είναι πολύ άσχημο να βρίζεις κάποιον,ειδικά στην ηλικία που είμαστε και τα παίρνουμε και στα σοβαρά,είναι το χειρότερο!
9.ΠΕΣ ΜΑΣ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΣΤΟ STARDOLL
Λοιπόν,το 1ο που θα ήθελα να αλλάξει,θα ήταν να μην κοιτάει ο καθένας τον εαυτό του,να μην είναι συφεροντολογοι..και να μπαίνουν στη θέση του άλλου..το 2ο που θα ήθελα να αλλάξει ειναι να μην υπάρχουν διάσημες και ξεδιασημες/οι, γιατί όλες/όλοι είμαστε παιδιά,το 3ο είναι να φέρουν πίσω το κουτί που αλλάζεις τα stardollars σε starcoins..και μετά δεν θέλω κάτι άλλο από το stardoll είναι ήδη αρκετά καλό!
10.ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΣ??
Θα ήθελα να πω,ποτέ να μην το βάζουν κάτω,πάντα να κυνηγάνε τα όνειρα τους και να διαβάζουν stardollmania γιατί τα σπάει!!Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη!^^


Η katrina15

4 comments:

  1. Tελια συνεντευξη και συμφωνω.Να επανελθει το κουτι ανταλλαγης sc σε sd για να πουλαν οι soyperstar και oι royalty κυριως μαλλια με sc και οχι να μας ζηταν οπως μου ζητησε μια χθες τον κωδικο μου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. (συνεχεια) και οσο αναφορα αυτο που ειπε η Ειρηνη οτι καποιες non superstars εχουν καταφερει πολλα πραγματα συνφωνω και πιστευω πως ειμαι ενα μικρο παραδειγμα γιατι δεν εχω γινει ποτε superstar ουτε κανει ποτε αγορα superstar και πιστευω πως εχω καταφερει να εχω πολυ καλες σουιτες

      Delete